سرخط خبرها

همسر پردیس افکاری: پزشکان کاری از دست‌شان برنمی‌آید | فقط معجزه کارساز است

  • کد خبر: ۲۱۳۲۱۳
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
همسر پردیس افکاری: پزشکان کاری از دست‌شان برنمی‌آید | فقط معجزه کارساز است
همسر پردیس افکاری درباره وضعیت جسمانی این بازیگر توضیحاتی داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد نجفی همسر پردیس افکاری درباره آخرین وضعیت جسمانی این بازیگر که دچار سرطان کبد است، گفت: در آخرین صحبتی که با پزشک او داشتم، عنوان کردند دیگر از نظر پزشکی، کاری از دست‌شان برنمی‌آید مگر اینکه معجزه‌ای رخ بدهد.

نجفی افزود: پزشکان بیمارستان مفرح تمام آنچه را از دست‌شان برمی‌آمد، انجام دادند و پرونده همسرم را متخصصان و پرفسور‌های گوناگونی بررسی کردند و متاسفانه همه متفق‌القول هستند که دیگر کاری از دست کسی ساخته نیست.

او اضافه کرد: سه روز پیش تعدادی از دوستان و هم دانشکده‌ای‌های همسرم برای انتقال او به بیمارستان دیگری اقدام کردند، ولی هم کادر درمان بیمارستان فعلی و هم آن بیمارستانی که مد نظرشان بود، صلاح ندانستند که او را جا به جا کنیم، چون کوچکترین حرکتی می‌توانست مشکل‌ساز باشد. امروز هم که پزشک ایشان توضیح دادند که درمان، دیگر پاسخگو نیست.

همسر پردیس افکاری با قدردانی از همراهی دوستان این هنرمند افزود: دوستان همسرم هر روز به دیدار او در بیمارستان می‌آیند. آنان همه تلاش‌شان را به کار بستند تا روحیه پردیس جان را بالا ببرند. آنان مانند کوه پشت ما بودند و هستند و هر آنچه را در توان داشتند، به کار گرفتند.

نجفی همچنین از تلاش کادر درمان بیمارستان مفرح نیز تقدیر و تاکید کرد: پرسنل بیمارستان و کادر درمان بیشترین همکاری را با ما داشتند. بیمارستان مفرح، بیمارستان بسیار خوبی است و ما قدران زحمات و همکاری پزشکان و پرسنل آن هستیم.

او خاطرنشان کرد: خانواده افکاری و من همه هزینه‌های درمان را تامین کرده‌ایم و به جز ما دوستان همسرم نیز مانند کوه پشت ما هستند و برای تامین هزینه‌های درمان، نیازی به کمک کسی یا ارگانی نیست.

او همچنین با ارایه جزییاتی درباره بیماری همسرش که در مدت کوتاهی، به وضعیتی وخیم رسیده است، ابراز تاسف کرد: از زمان تشخیص بیماری همسرم تا به امروز کمتر از یک هفته گذشته. متاسفانه این بیماری پنهان بود و ما اصلا متوجه آن نشدیم و حال و روز او هم طوری نبود که احتمال بیماری بدهیم. از زمان بروز بیماری، خیلی زود به این مرحله حاد رسید و به سرعت تمام کبد را گرفت و به بخشی از ریه هم سرایت کرده است.

نجفی افزود: در این چند روز بسیاری از دوستان تلاش کردند تا وی را برای پیوند کبد به بیمارستان نمازی شیراز منتقل کنیم، ولی سرعت رشد بیماری آنچنان بالا بود که متاسفانه این امکان هم از بین رفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->